zaterdag 1 oktober 2011

Stola

                                  Enige tijd geleden heb ik jullie laten zien dat ik ijverig bloemetjes
                                                               aan het haken was.
                            Het was de bedoeling dat er 25 bloemen door middel van lossen
                                     aan elkaar gehaakt moesten worden, en het resultaat zou
                                                             dan een mooie stola zijn.
                             Hier ben ik ijverig mee aan de slag gegaan maar werd een
                                                  groot drama. Alles draaide in de knoop
                                                   en ik werd er helemaal gestoord van.

                                  Uiteindelijk iets anders bedacht en zie hier het resultaat.
                                         Ik heb wel een heleboel bloemen over maar die
                                                  komen wel weer eens van pas.
                                     
                                             
                                                     
                                               Geniet van het zonnige weekend!

                                                 Groetjes Antoinette

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel erg leuk geworden!
    En die bloemen komen wel weer van pas. Op een leuk tasje of kussentje.

    Groetjes
    de Buurbuuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stola, echt oplossend creatief.
    groetjes Henk & Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...