vrijdag 28 oktober 2011

Gebreide tas

         Afgelopen dinsdag zag ik bij Bershka  in Amsterdam deze geweldige tas hangen.

                         
            Het is natuurlijk heel eenvoudig om deze te kopen maar veel leuker
                                                    om zelf te maken.
             Op de site van DROPS Design heb ik naar de verschillende patroontjes gezocht
                            die gebruikt zijn. Ik maak de tas van knalblauwe wol
                                  
                                 De tas krijgt het formaat van een kleine boodschappentas.
                 Probeer vandaag het patroon uit te tekenen en dan kan ik aan de slag.
                      Helaas heb ik de komende dagen niet zoveel tijd om te breien.
                                
                                     Afgelopen winter heb ik deze handtas gebreid.


                        




groetjes Antoinette

2 opmerkingen:

  1. Ik twijfel nog steeds hoor, over de lapjes. Mijn eerste voorkeur gaat uit naar het roze, maar dat lapje is niet zo heel groot. Ik twijfel gewoon nog even lekker verder. Eerst maar eens het patroon zien uit te werken ;)

    Oeh, dat patroon dat gaat hier zeker gemaakt worden. Ik maak 1x per half jaar nieuwe pannenlappen voor het werkadres van mijn moeder. Ik weet nu al welk patroon ik ga gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tas is hardstikke leuk,en die blauwe van
    jou lijkt er sprekend op. Hebben ze die soms
    van je nagemaakt?
    Afgelopen week was het in Roosendaal stoffenbeurs
    op de markt, dat was echt iets voor jou.Misschien
    is er iets soort gelijks in Roermond.
    Nu breien maar, groetjes Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...