maandag 24 oktober 2011

Something old and something new

             De oma van mijn man heeft misschien wel 40 jaar geleden
      pannenlappen gehaakt. Ik gebruik ze haast iedere dag. Omdat ze
          nu toch een beetje beginnen te slijten heb ik ze nagemaakt.
              De rood-witte zijn van oma en de blauw-witte van mij.
     Ik ben niet helemaal tevreden over het resultaat. Dit komt waarschjnlijk
        door de iets te dikke katoen. Jullie zien ze binnenkort vast nog
            een keer voorbij komen maar dan van dunnere katoen.
                              
                                      

       Deze week is het bij ons herfstvakantie en ik hoef lekker maar een
           dagje  te werken. Morgen ga ik met Bart (puberzoon)  naar
                 Amsterdam. Hij mag kiezen wat we gaan doen en dat wordt
         shoppen in de Kalverstraat. Ik hoop dat het me lukt om hem ook nog langs
            andere winkeltjes te sleuren. Ik vind de 9 straatjes zo ontzettend leuk.


                                         Groetjes Antoinette

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi!

    Ooh, je begrijpt al dat we (ik spreek maar gelijk in meervoud) allemaal heel benieuwd zijn hoe je dit moet maken...

    Wat leuk dat je gaat shoppen met je puberzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi geworden! Ze staan mooi in je toekomstige maritieme serre!
    Ik hoop echt dat je Bart zo ver krijgt om ook naar winkeltjes te gaan die jij ook leuk vind ... Of naar de albert cuijp ... stofjes kopen! ( haha ik denk niet dat Bart daar zin in heeft!) Heel veel succes! (dat zul je zeker nodig hebben die dag!hihi)

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je met Bart naar Amsterdam gaat.
    Amsterdam is zo gezellig, dat wordt vast een
    fantastische dag.Wat bedoel je met de 9 straatjes ? Mail me dat als je tijd hebt.
    Groetjes van Ivonne en Henk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...