zondag 9 oktober 2011

Verjaardagscadeau

                                   Deze sjaal is voor mijn tante Ivonne die maandag jarig is.


                                   Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, samen met ome
                                                 Henk wensen we je een hele fijne dag!
               
                                        
                                   Donderdag komt ie naar je toe. Veel plezier ermee!

                                         Nogmaals van harte van Ben Antoinette
                                                             Inge en Bart
                             en natuurlijk een dikke knuffel van onze poezebeesten.

                                                                Groetjes          

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd tante Ivonne!
    Wat een mooie kleuren heeft de sjaal! Mooi gemaakt buuf!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor! Vorig jaar heb ik ook eens zo'n sjaal gebreid en ik vond het garen wel lastig om mee te werken. Maar bij jou is hij heel goed gelukt. Ik weet zeker dat de jarige hier blij mee is!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk bedankt Anita,de sjaal ziet er heel leuk
    uit en de kleuren zijn mijn kleuren.
    Vanavond hebben we een feestje, daar kijken we naar uit. Tot ziens en groetjes voor iedereen.
    liefs van Henk en Ivoone

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...