vrijdag 30 september 2011

Getagd!

 Vorige week ben ik door mijn buur-buurvrouw   Theetante San getagd.............dus hier gaan we dan

1. Ik woon een een mooie plaats op bijna het smalste stukje van Nederland, in de provincie Limburg.
                                                         
2  Van oorsprong kom ik uit Brabant maar ben op 12-jarige leeftijd met mijn ouders naar Limburg verhuisd.
                                     .




                                                         .

3. Mijn gezin bestaat uit een man, dochter van 18 en een heerlijk puberende zoon van 15 jaar.
                                                 


4. Eigenlijk kleuterjuf ben......, maar toch alweer bijna 22 jaar bij dezelfde werkgever
                      een  superleuke kantoorbaan heb voor 3 dagen in de week.





                                                        
5. De grote vakantie brengen we het liefste door in Frankrijk en als het even lukt in de Provence.
                    In het voorjaar vinden we heerlijk om met de caravan een weekje in
                                Zeeland te staan.
             
                                                 

6. Mijn hobby's zijn lekker creatief bezig zijn met van alles en nog wat. Haken, breien, de  naaimachine. Vind het leuk om van alles uit te proberen. Vaak ben ik aan meerdere projecten tegelijk bezig en ineens is dan alles klaar.
                                         

7. Afgelopen zomer begonnen met bloggen. Ik ben er nog niet zo heel handig in maar het gaat steeds beter. Mijn help-desk woont gelukkig twee deuren verder! Maar ik blijf doorgaan om het eerst zelf uit te vogelen, ook al duurt dit soms uren.
                                           

8. Het lukt me vaak niet om een reactie bij anderen  te plaatsen.  Mijn computer geeft dan de melding dat ik niet bevoegd ben (of zoiets) Soms lukt het wel om anoniem te regeren. Dus tips om dit op te lossen zijn welkom.
                                   

9. Verder probeer ik ook om nog 2 keer per week naar fitness te gaan en ben net zoals
              velen onder ons aan het proberen om er toch nog wat kilootjes
                                                     vanaf te krijgen.

                                       

10. Last but not least wil ik  onze twee super schattige ondeugende poezebeesten 
                                                         Siepie en Minoes voorstellen.


                                                               Siepie

                                  
                                            Minoes

                Helaas kon ik zo snel geen blog vinden van iemand die nog niet getagd is.
                   

                                       Groetjes Antoinette
.

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps ik heb per ongeluk mijn berichtje verwijderd!
    Maar hier komt nog een keer!

    Dat heb je leuk gedaan!
    Ik kan bij jou in de leer komen!

    Groetjes
    Je Buurbuuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het inloggen wil nog wel eens het vinkje bij aangemeld blijven staan. Als je die weg haalt, dan lukt het vaak wel om te reageren. Lukt het dan nog niet, even afmelden en nog een keer opnieuw aanmelden!

    Leuk om 10 dingen over je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuke presentatie.
    groetjes van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...