zondag 18 september 2011

Zondag 18 september

             Stoffenbeurs Eindhoven

Vanmiddag samen met  San naar het Stoffen Spektakel in Eindhoven geweest. We hebben daar heerlijk rondgestruind tussen zo ontzettend veel leuke stoffen en frutsels. Natuurlijk
zijn we niet met lege handen naar huis gegaan.

               Nu nog tijd maken om aan de slag te gaan.

                                                             Groetjes Antoinette

                                                  

                                                                  

4 opmerkingen:

  1. Het was leuk he? ik sta echt te springen om met al die leuke spulletjes aan de slag te gaan.
    Ik zal morgen het patroon kopiëren voor je!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Ik heb je getagd! Kijk maar even op mijn blog!
    Maar voorlopig heb je er geen tijd voor he? hihi
    Geniet er lekker van!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik ben 'ge-tagd' door Theetante San en jij ook! Nu wilde ik toch wel even weten van wie het andere blog is en kwam dus even een kijkje nemen. Leuk blog, ik kom vast vaker kijken!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,

    Jullie hebben de nazomer toch goed benut.
    Ivonne vond de stofjes leuk, alhoewel zij er thuis niets van moet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...