zaterdag 17 september 2011

Nazomeren

Gisteren was ik vrij en aangezien het nog heerlijk nazomerweer was heb ik een groot gedeelte van de middag in de tuin doorgebracht.
Siepie dacht er hetzelfde over!


En wat is dan het fijnste plekje om te liggen?
                                                     Ja hoor............de laptoptas


Deze week was ook de nieuwe  FLOW binnengekomen, met hierin een leuk interview met Ernst Janz .
                                 Dat brengt je weer helemaal terug naar de Doe maar tijd      

                                                        Antoinette

2 opmerkingen:

  1. Dat is pas echt genieten he? Ik moest jammer genoeg werken, maar ik heb donderdag lekker van het weer kunnen genieten. De laatste nazomerdagen ... En dan gaan we de kou en donker weer in!

    Groetjes
    San

    Tot morgen! Ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, die Siepie die zo geniet.
    Groetjes van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...