vrijdag 18 november 2011

Winter in aantocht

                          
                      Je begint 's morgens al goed te merken dat het kouder wordt.
                              Op de fiets dikke sjaal om en handschoenen aan.
                  Ook  onze Siep vindt  het erg koud om naar buiten te gaan.
                                        Maar ja.......meneer weigert,
                           op de nieuwe kattenbak te gaan dus zijn nood
                                       is erg hoog 's morgens.
                Wanneer  hij dan terug komt weet hij niet hoe snel hij z'n pootjes tussen
                                           de verwarming moet stoppen.


             
                                    Toen ik vorige week Inge van haar stage ging halen scheen de
                                            zon zo mooi over het Limburgse landschap.

                                       
                                           Verder ben ik druk aan mijn tas bezig.
                               Na zo'n 5 keer uithalen en weer opnieuw beginnen heb ik
                                              eindelijk een patroon naar mijn zin.    

         
                                                  Fijn weekend allemaal!

                                            Groetjes Antoinette

3 opmerkingen:

  1. Hahaha wat een geweldige foto van Siepie! Wat is het toch een gek beestje ... ga toch lekker op je nieuwe bak!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superslimme poes! En mooie foto's van ons mooie Limburgse landje, daar word je trots van...
    Wel spannend, die nieuwe tas. Heb ik ook altijd hoor, dat het wel tig keer opnieuw moet.
    Succes enne....wel laten zien als het af is.

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch een schat, die Siepie, maar ik
    dacht dat Siepie een vrouwtje is en geen kater.
    Wat is het nu ? Prachtige foto's overigens.
    Nu, fijn dat we weer op de hoogte zijn en succes
    met de nieuwe tas.
    Veel liefs van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...