zondag 20 november 2011

kralen van fimoklei

                  Afgelopen vrijdagavond van mijn buurvrouw geleerd hoe
                                  je kralen van fimoklei moet maken.
                Inge heeft ook meegedaan maar ze vond het erg moeilijk.
       Het allerleukste vond ze nog om de lappen klei door de pastamachine te draaien.
           Omdat ik gisteren de hele dag gewerkt hebt hebben we nog geen tijd gehad
               om ze te bakken en te vernissen. Als het even lukt doen we dat vandaag.
                           Zelf had ik niet gedacht dat dit zo leuk zo zijn. 
        Binnenkort ben ik een paar weken vrij en heb ik heerlijk de tijd om me
                                     hier eens verder in te verdiepen.  
               Samen met al die andere dingen die ik wil doen.  Ik denk dat ik nog
                           tijd tekort ga komen.


                                       Voor de eerste keer ben ik er best trots op!
                            
                                                         
        

                                         Groetjes Antoinette

2 opmerkingen:

  1. Hé Wat leuk! dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb! Ohw ... had ik maar wat meer tijd!
    En je hulp doet het weer geweldig! Je ziet haar genieten.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een overdaad aan creativiteit toch weer.
    Kralen van fimoklei,wij hebben daar in Brabant
    nog nooit van gehoord. Fijn dat Inge daar ook
    plezier in heeft. We hopen jullie 2 december te
    zien, compleet met de kralen van fimoklei.
    Liefs van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...