zondag 27 november 2011

haakles op het spoor

                      Een collega van mij had me gevraagd of ik haar wilde leren
                         haken. Nu kwam het heel goed uit dat we met de trein naar
                    Groningen moesten. Tijdens een reis van bijna 4 uur  is dat
                  een leuk tijdverdrijf. Op de heenreis is het er niet van gekomen
                 maar tijdens de terugreis zijn we ijverig aan de slag gegaan en ze had
                                                   het vrij snel onder de knie.

                            
                                   Helaas kan ik het eindresultaat niet laten zien want met
                                             het overstappen heeft ze het in Utrecht in
                                                           de trein laten liggen.
                                       

                                                            Fijne werkweek !
                                        
                                           groetjes Antoinette
                        
                       

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,
    Ik blijf me verbazen, overal die creativiteit!
    Het herrinnert me aan mijn Moeder,ook altijd met
    haaknaalden en breipennen bezig.
    Jammer dat je vriendin haar proefstuk in de trein
    liet liggen, maar misschien heeft iemand er nog
    plezier van.
    Groetjes en tot vrijdag,liefs van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...