maandag 7 november 2011

Stoffenmarkt

                       Gisteren samen met een vriendin naar de stoffenmarkt geweest.
                         Als het even kan maken we ieder jaar een nieuwe outfit voor
                     de carnaval. En omdat de eerstvolgende stoffenmarkt hier pas weer
                in maart is moesten we nu al flink onze hersens laten kraken om iets
                        te bedenken. Ik heb zo'n 10 meter stof gekocht en een patroon.


                       Ik hoop jullie ergens in januari het eindresultaat te laten zien.  
                                                 
                                                               11-11-11
                       Vrijdag gaan we naar Maastricht om de opening van het
                                    nieuwe seizoen mee te maken te maken.
                                       de 11de van de 11de in Maastricht
                                   
                                              
                        Groetjes Antoinette

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken. Ik gok iets van een prinsessenjurk. Maar dan wel met een oosters tintje, vanwege dat paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende stof. Dat moet iets uit
    duizend en een nacht, japon worden.
    Die stoffenmarkt was laatst ook in Roosendaal,
    heb je misschien als mijn reactie gelezen.
    Wij wensen jullie een fijn 11e van de 11e feest en veel creativiteit bij het vervaardigen van de
    nieuwe carnavalsjapon.
    Liefs van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...