donderdag 29 maart 2012

Zwaar karweitje

Mijn poef van Zpagetti is eindelijk af! Dit was het eerste maar ook tevens het laatste wat ik van Zpagetti maak. Het resultaat is leuk maar geef mij toch maar een haakwerkje op naald 3,5.
Kramp in mijn handen kreeg ik ervan.
Van de twee grote klossen Zpagetti die ik had gekocht was nog 1,5 meter over. Het was dus tot het laatst toe spannend of ik het zou halen of niet.





Nu nog een leuk plekje voor zoeken,
Minoes  zal de poef vast zo gevonden hebben om een lekker tukkie op te doen zeker nu het
weer kouder gaat worden buiten.
De hele week hebben de katten heerlijk in de tuin gelegen maar vandaag liggen ze allebei weer binnen.


Groetjes Antoinette


2 opmerkingen:

  1. Wauw buuf! Die is echt super mooi geworden! Ik kan me voorstellen dat dit zwaar haken is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die poef ziet er fantastisch uit. Je kan wel een kunstnijverheidswinkel
    beginnen. Mooi hoor.
    Hartelijke groeten van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...