donderdag 15 maart 2012

Jippie .............lente

Vandaag ook zo genoten van het mooi weer?
Vanmiddag heb ik heerlijk in het zonnetje gezeten en echt helemaal niets gedaan. Alleen heerlijk vitaminen zon geabsorbeerd! Zalig!
De eerste keer weer buiten kunnen zitten vind ik toch altijd heel speciaal, zo lekker om de zon weer op je lijf en witte benen te voelen.

Bart bracht deze week een mooi kunstwerk mee naar huis. Hij brengt niet vaak iets mee maar hij dacht dit ik dit wel mooi zou vinden.
Oordeel zelf.......


                     
             

                                  
           Hij heeft er een 7,5 voor gekregen en dat vond ik weer een beetje weinig maar dat is misschien omdat ik zijn moeder ben??

                           groetjes Antoinette

3 opmerkingen:

  1. Nou ja ... Een 7,5? Dat vind ik echt belachelijk!Ik vind het een 10! Super mooi!
    Ik heb vandaag kunnen genieten van het zonnetje in onze tuin ... incl. alles wat erbij hoort ;-)
    Ik moest er weer even aan wennen.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,

    Hartstikke leuk het kunstwerk van Bart. Dat creatieve heeft hij dan zeker van
    jou. Je moet maar zo denken, van Gogh kreeg tijdens zijn leven ook geen
    waardering. Wij hebben hier ook lente, morgen gaan we lekker fietsen.
    Groetjes van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita,

    Hartstikke leuk het kunstwerk van Bart. Dat creatieve heeft hij dan zeker van
    jou. Je moet maar zo denken, van Gogh kreeg tijdens zijn leven ook geen
    waardering. Wij hebben hier ook lente, morgen gaan we lekker fietsen.
    Groetjes van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...