zondag 4 maart 2012

Gefelicitaart

Mijn broer en zijn vrouw waren gisteren 12,5 jaar getrouwd. We hebben een heerlijk etentje gehad. Omdat het toch altijd moeilijk is om een cadeau te bedenken kom je al gauw op een envelop uit.
Dat vind ik niet zo leuk om te geven en probeer er dan toch altijd iets leuks van te maken of op een of andere manier leuk in te pakken. Een tijdje geleden kwam ik ergens in een tijdschrift een taart tegen gemaakt van handdoeken.
Dat tijdschrift heb ik toen niet gekocht maar met wat fantasie heb ik een taart gemaakt. Overigens een heel leuk karweitje want je kunt er heerlijk je fantasie in kwijt.
Zie hier het resultaat!
De roosjes op de taart zijn kleine geurende zeepjes. (Action)



Ingepakt ziet het er dan zo uit.


Groetjes Antoinette


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kado om te geven! Hoe vonden ze het? Echt super leuk gemaakt!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Errug leuk! Dat ideetje ga ik stiekem van je stelen, hoor, want ik weet ook nooit wat ik voor een volwassene moet kopen; dit is gewoon leuk bij een envelop!
    (Heerlijk he, die Action, ik kom er eigenlijk veel te vaak...)

    Groetjes Soesa
    PS
    Het kinderfeestje was top, alleen wel erg vermoeiend, maar dat hebben we er wel voor over! Dankjewel voor je leuke berichtjes op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...