zaterdag 7 januari 2012


Wat was het vandaag weer slecht weer. Geef mij maar het weer van de afgelopen twee winters.Vanmorgen heel even met Inge  naar de stad geweest en de rest van de middag op zolder achter de naaimachine gezeten.
Een tijdje geleden heb ik op de markt stof gekocht om een pak te maken voor de carnaval en daar ben ik vanmiddag aan begonnen.

Het was een grote glitterparade op zolder.

Nu duurt het nog wel een paar weken eer het carnaval is maar ik wil het op tijd af hebben omdat er nog een pak gemaakt  moet worden.
Al jaren ben ik van plan om samen met een vriendin in de optocht mee te lopen en dit jaar gaat het dan eindelijk een keer gebeuren. We moeten natuurlijk wel met een zelfgemaakte originele creatie voor de dag komen. Het idee zit helemaal in ons hoofd en we hebben al aardig wat voorpret gehad.
Komende week gaan we aan de slag.

groetjes Antoinette




2 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat schiet al aardig op! Ziet er mooi uit.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een chike jurk, die is geweldig gelukt.
    De bijpassende accesoires wil ik graag een keer
    zien,liefst als je gekleed bent en klaar voor
    de optocht, vergeet het alsjeblieft niet.
    Hartelijke groeten van Henk en Ivonne .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...