maandag 16 januari 2012

Een klein tipje van de sluier........

Zoals jullie vorige week hebben kunnen lezen zijn we al druk bezig aan onze carnavalskleding
Afgelopen week begonnen aan de kleding voor de optocht. Jullie zullen voor het eindresultaat tot de carnavalsweek moeten wachten maar omdat poes Minoes zo'n plezier had wil ik alvast een heel klein tipje van de sluier oplichten.

Ze kon er geen genoeg van krijgen. Waarschijnlijk ook door het eigenaardige luchtje wat aan alle geborduurde schilderijen zit.

We hebben aardig wat huisvlijt verknipt! Alles is afkomstig van de kringloop.


Groetjes Antoinette

1 opmerking:

  1. Nou, wat zal dat worden met die geborduurde
    schilderijen, ik ben benieuwd.
    In een ver verleden heb ik me ook gestort op het
    borduren van schilderijen, maar met de verhuizing
    heb ik alles naar de kringloop gedaan, dus wie weet! Veel succes met de uitvoering van je idee.
    Liefs van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...