zondag 22 januari 2012

Vrienden van Amstel live

Eindelijk...........was het dan zover.
Vrienden van Amstel live in Rotterdam Ahoy.
Het was voor mij al de derde keer en iedere keer is het weer een geweldig feest in de grootste kroeg van Nederland.
Om goed drie uur vertrok de bus richting Rotterdam en na een heerlijke maaltijd in een restaurant in de buurt van Ahoy waren we om half 8 in de zaal.
Ondanks het feit dat het dan nog bijna een uur duurt verveel je je geen minuut.
Ik heb vooral genoten van het optreden van Roel van Velzen. Jemig wat een geluid komt er uit zo'n klein mannetje.
Verder was er nog een ode aan Doe Maar, en alle nummer kon ik dus nog letterlijk mee zingen.


Ik heb  een hele hoop foto's gemaakt, en een hele hoop zijn ook mislukt maar toch ook een aantal goed gelukte foto's en dat met mijn huis tuin en keuken cameraatje.

Volgend jaar weer!

Vandaag luie zondag, nog wat geknutseld aan mijn carnavalsoutfits en nagenieten van gisteravond.



3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke foto's! Bij mij is ook heel veel mislukt van de foto's. Ik zal je snel mijn foto's geven. Ik heb echt zo genoten gisteren. Volgend jaar wil ik graag weer mee! Heerlijk! Kunnen we weer gaan aftellen!!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vergeet nog even te zeggen dat ik je handtekening erg leuk vind!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de foto's kun je zien dat het een knalfeestavond is geweest.
    En heerlijk ontspannen met de bus retour naar Rotterdam maakt het
    feest compleet. De foto's zijn heel mooi, Ahoy is zo groot,je zou
    verwachten dat alles ruimtelijk wegvalt.
    Henk was wel bezorgd over waar de kinderen waren, maar dat lijkt me
    totaal niet nodig om daar bezorgd over te zijn, die zullen ook wel
    een gezellige avond gehad hebben.
    Tot e-mailens, groetjes van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...