zondag 17 juni 2012

Haken met Teuntje

Een tijdje geleden ben ik heel ijverig begonnen om van mijn restjes katoen granny's te gaan haken. Toen wist ik nog niet goed wat het uiteindelijk zou gaan worden. Inmiddels krijgt het al aardig de vorm van een tas. Sinds we Teuntje hebben is haken niet meer zo vanzelfsprekend. Zodra ik mijn haakwerk voor de dag haal is dat voor Teuntje het sein voor party time. Ik kan haar natuurlijk uit de kamer zetten maar eigenlijk vind ik het toch ook wel weer gezellig.
Dus haak ik als Teuntje slaapt.


Ze is zo ondeugend. Ook nu vindt ze het nodig om op het toetsenbord te gaan zitten.






Fijne week voor iedereen ......en de voetballiefhebbers wens ik vanavond heel veel sterkte!


Groetjes Antoinette

1 opmerking:

  1. Wat is het toch een schattig katje met die blauwe
    ogen en die tas is ook goed gelukt.
    Wij zijn weer gewend thuis, hoewel we vaak terug
    denken aan die 2 mooie reizen.
    Maar hier vermaken we ons ook heel goed, Vlissingen,Antwerpen en volgende week naar
    Scheveningen, de musical de "Wicked" met 2 schoonzusjes. Als het even kan maken we een fietstochtje.
    Groetjes en liefs van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...