maandag 4 juni 2012

Funpop 2012

Al weken keek Inge uit naar het muziekfestival van het jaar n.l. Funpop. Een festival speciaal voor mensen met een beperking. Al een paar jaar gaan we hier naar toe en ieder jaar opnieuw is dit weer een groot feest.  De gelegenheid om artiesten echt eens van dichtbij te zien.
Alleen jammer van het weer. In de stromende regen hebben we meegezongen met Gers Pardoel en Nick en Simon waar Inge groot fan van is. Ook Charly Luske gaf een spetterend optreden.
Over het hele terrein verdeeld is van alles te doen en te beleven.

Heerlijk toch om dat snoetje te zien stralen


Groeten Antoinette

5 opmerkingen:

  1. Inge heeft zeker genoten, dat is aan haar gezicht af te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer toch van dat weer, maarja, Inge heeft toch genoten.
    Gers Pardoel ken ik van de reclame op t.v.
    Groetjes van Henk en Ivoone.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mag ik het mail aderes van inge ik wil graag met haar praten

    me msn me is kevinboers149@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...