zaterdag 17 december 2011

Shoppen

Afgelopen donderdag met mijn moeder naar Den Bosch geweest. Het was hartstikke slecht weer maar dat kon ons niet deren. Natuurlijk de dag begonnen met een overheerlijke Bossche Bol. Ik had gehoopt flink wat te kunnen kopen maar helaas  is het uiteindelijk niet meer geworden dan een lapje stof 
  voor de voering van mijn gebreide tas. (die nog in de maak is).
 Mijn moeder heeft alleen een leuke ketting gekocht.
Het viel ons op dat een heleboel kleine winkeltjes opheffings uitverkoop hadden. Jammer want dat zijn vaak de leukste winkeltjes.
In de Sint Jan was een prachtige kerststal die we uitgebreid bewonderd hebben.
's Avonds de gezellige dag afgesloten bij de Griek
En natuurlijke een doos Bossche bollen mee voor het thuisfront.








Gisteren de kerstboom nog wat verder aangekleed en de kerstkrans afgemaakt waar ik vorige week aan begonnen was.
De krans hangt voor het raam en glinstert heel mooi als de zon schijnt.





Groetjes Antoinette

1 opmerking:

  1. Dat was toch zeker Siepie niet, daar in die
    kerststal in de St.Jan in Den Bosch.
    Fijn dat jullie een gezellige dag gehad hebben en
    de krans is prachtig.

    Groetjes van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...