woensdag 14 december 2011

Christmas tree

Maandag nog gewerkt en nu ben ik tot 28 december vrij. Wat een vooruitzicht!
 Gistermorgen de kerstspullen van zolder gehaald. Ik ben bijna de hele dag bezig geweest met het opzetten en versieren van de boom. Het was toch geen weer om naar buiten te gaan.
En dit natuurlijk onder toeziend oog van beide poezebeesten.
Minoes vond de doos het leukste en Siepie vond alle losse takjes wel grappig.


Er hangt nog niet genoeg in naar mijn zin.
Morgen ga  ik met mijn moeder een dagje winkelen in Den Bosch,vast dat ik dan nog leuke dingen tegen kom. En verder natuurlijk nog tijd genoeg om zelf te knutselen.
De geruite hartjes op de ballen heb ik ook zelf opgeplakt. Dit idee zag ik bij Intratuin en waarom kopen als ik zelf alle spullen in huis heb.




Een plaatje toch?
Onze juffrouw Minoes

Groetjes Antoinette



2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht; twee weken vrij... En inderdaad genoeg tijd om zelf leuke knutsels te maken.
    Dat idee van die kerstbal is erg leuk! Heb ik nou ook vaak; dan kom je iets leuks tegen en dan kijk je hoe het in elkaar steekt en dan denk je: maar dat kan ik best zelf! Zo blijven we bezig én creatief!
    Ben wel benieuwd of je nog leuke spulletjes in Den Bosch hebt gevonden, is in ieder geval wel een leuke stad om te shoppen (en Bossche bollen eten!!!)

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boom is prachtig en fijn dat je hulp en
    gezelschap hebt van Siepie en Minouche.
    Henk komt net binnen met jullie kerstkaart,
    weer een originele, wij hebben er al vele, ik
    bewaar zulke aparte kaarten altijd.
    Wij wensen je een fijne vakantie en hartelijke
    groeten van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...