zaterdag 8 september 2012

Gouden bruiloft

Vorige week zondag hebben we de 50-jarige bruiloft van mijn ouders gevierd. Het is een zeer geslaagde middag en avond geworden op rondvaartboot 'De Zuidplas' van Rederij de Corporaal.
 
Een tijdje geleden heb ik- toen mijn ouders een dagje weg waren- door oude fotoalbums gesnuffeld en een aantal leuke foto's verzameld. Deze heb ik vervolgens in een boek geplakt en het boek voorzien van een persoonlijke kaft.
Aan de gasten het verzoek om er iets leuks bij te schrijven. Er zijn vele leuke, lieve en ontroerende stukjes in geschreven waardoor het nu een heerlijk boek geworden is om in te bladeren.
 
 
 
Fijn weekend nog voor iedereen
 
groeten Antoinette
 
 
 
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's, van een leuke dag! Volgens mij hebben je ouders genoten ... En niet alleen je ouders! Ik vond het ook een super leuk idee om zo je feest te geven ... met dit weer op het water! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk verhaal over een fantastische dag,zowel voor je ouders als voor
    de gasten een dag met een gouden rand.
    Het album is er leuk.

    Hartelijke groeten van Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Anita,
    de bontjas hangt klaar. We hopen jullie snel te ontmoeten.
    De eerste keer voor mij op Ammenet.com.blogspot.nl.Best leuk.
    Groetjes van Tante Annie en Oom Toon.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...