maandag 30 april 2012

Zuid- Limburg

Gisteren naar Zuid-Limburg gereden om te gaan wandelen. De weersverwachting was niet echt geweldig maar daar hebben we ons (gelukkig) niets van aangetrokken. Mijn vader en moeder zijn ook meegeweest en we hebben een prachtige wandeling in de buurt van Noorbeek gemaakt. Op sommigen plekken was het flink klimmen, maar een uitzicht dat je dan heb.....geweldig!
Oordeel zelf


We hebben het de hele middag droog gehouden en het zonnetje heeft zelfs nog geschenen. ik krijg dan gelijk een vakantiegevoel en daar hoef je dan maar een klein uurtje voor te rijden.
De wandeling met een terrasje afgesloten.



Groetjes Antoinette



2 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,
    Hier ben ik weer, terug van de reis naar Spanje.
    Wat doe je met die Granny squares? Leuk die
    wandeltocht in Zuid Limburg. Koninginnedag was een
    groot feest in Roosendaal en ik vermoed voor
    Roermond hetzelfde. Nu weet ik wat Espaghetti is,
    gewoon het spaanse woord van spaghetti. Je zag het aan de Costa heel veel. We bereiden ons nu
    voor op onze reis naar Istrie a.s. maandag.
    Hartelijke groeten voor iedereen van
    Henk en Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...