donderdag 18 augustus 2011

Een heerlijke zomerdag!

Gisteren was het een stralende  zomerdag. Een heerlijke dag om een paar uurtjes in het bos door te brengen. Max logeerde een dagje bij ons en samen met Bart en Guillio heeft hij zich goed geamuseerd.
Inge heeft lekker op een badlaken gelegen en geniet van alles wat er om haar heen gebeurd.


Zelf heb ik heerlijk bloemetjes zitten haken. Het schiet al op, ik heb 25 bloemetjes nodig voor een stola en heb  er al 18.  Binnenkort zien jullie het eindresultaat.


Aan de bosrand stonden verschillende bramenstruiken maar helaas waren de
bramen nog niet rijp genoeg om te plukken.

                                                           Groetjes Antoinette

2 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat het een geslaagde dag was, aan de foto's te zien! Gezellig hoor.
    En ik zie dat je stola al aardig opschiet!
    Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwam via de blog van Theetante San op jouw blog terecht. Wat schrijf je leuk!

    Ik ga je volgen hoor, als je dat goed vindt... Ben benieuwd of je al genoeg bloemetjes gehaakt hebt...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...